tirsdag den 13. marts 2012

Lys over land

Usch, der gik lang tid denne gang - næsten 3 uger - før jeg fik tid til at sætte mig til tasterne og skrive endnu et indlæg. Meeen jeg har ikke lavet ingenting, nej jeg har noget på bedding, men det er forbliver en hemmelighed en tid endnu.....

Jeg har dog haft tid til at købe en ny gammel lampe. Nemlig en Christian Dell/Kaiser sakselampe, som min mand havde forelsket sig i, da vi var på loppemarked i Forum. Tdiligere havde vi to næsten identiske gulvlamper i spisestuen, én ved den franske jernseng og én ved lænestolen. Der skal naturligvis være godt lys, når man en sen aftenstund skal læse en god bog, men vi trængte alligevel til lidt forandring. Så da min mand så sakselampen, måtte det bare være sådan en! Jeg fandt den via www.dba.dk, og efter lidt forhandling fik jeg den ned i en pris, hvor jeg ville "lege" med.

Her kommer så lidt før og efter billeder - og da jeg har fået nyt kamera, håber jeg, at man også kan se en forskel. "Før" billedet er taget med det gamle Canon PowerShot A590IS, og "efter" billederne er taget med det spritnyt spejlrefleks kamera, Canon EOS 1100D IS.

Ja, der kom vist lys over land i mere end én forstand ;o)

"Før" - den gamle gulvlampe

"Efter" - den fine sakselampe


1 kommentar:

  1. Super cool foto #3

    Tillykke med nyanskaffelserne

    Kh
    Loppe

    Ret vild med din blog !!

    SvarSlet