tirsdag den 17. januar 2012

De sidste "gaver"...fra mig selv

I går var jeg på hyggeligt visit hos Pernille - www.pernilles.com - jeg skulle jo hente de ting, som jeg var "kommet til" at købe til mig selv lige før jul! Og det var nogle rigtig dejlige ting, som jeg havde fået reserveret.


2 gamle riste, som både kan bruges til varmebrikker, som dækketallerkner eller bare som pynt samt 4 små fantastiske skåle med guldmotiv. Og så var der de 2 kurve, som jeg var faldet for. Den ene i råt metal og den anden i flet med tekst på både for- og bagside.

Jeg må vist i gang med at finde plads til de dejlige fund, og det er jo slet ikke dårligt at bruge et par timer på at flytte rundt, lave om og gøre ved!

4 kommentarer:

  1. SÅ fine billeder :-))
    Tak for nogle hyggelige timer og stort tak for den fine julerose, som står og pynter her hos mig.
    Ses snart igen. KH Pernille

    SvarSlet
  2. Hej Eva

    Rigtig fine ting, jeg har også nogle af de der fil de fer bordskånere, dem er jeg også glad ved. kurvekassen i flet er da vildt flot...
    klem fra Tine

    SvarSlet
  3. Rigtig fine ting du har købt.
    Fil de fer skånerne er også rigtig gode at bruge under urtepotter - det gør jeg nemlig selv.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare nogle lækre sager, kan godt forstå du måtte eje det..Jeg kom også til at beholde nogle af de ting, jeg havde købt hos Pernille.., og som egentlig skulle ha`været julegaver..Sådan går det nogen gange..Kh Camilla

    SvarSlet