mandag den 14. maj 2012

Nyt udseende på bloggen

Nu er det snart 3 uger siden, at jeg havde "launch" på min webshop stilleben49.dk. Og alle, som har eller har haft en webshop, ved, at "Rom blev ikke bygget på én dag" - man kan ikke bare sidde med hænderne i skødet og forvente, at kunderne kommer strømmende til. Nej, der er hele tiden en masse ting, som man skal have fokus på både her i starten, men også fremover. Man skal gøre reklame for sig selv, deltage på markeder, lægge nye varer i shoppen og sende nyhedsbrev ud til (potentielle) kunder, for blot at nævne nogle af dem.

I den forbindelse har jeg tænkt en del over, hvordan min blog skal være en del af min "forretning", men at den samtidig også skal have sit eget liv, da jeg stadig har lyst til at fortælle om mine projekter herhjemme, gode fund jeg har gjort og andre spændende ting, som er i tråd med min livsstil og min passion for det hvide, det slidte, det gamle, det rå og det naturlige. Så i første omgang har jeg ændret lidt på udseendet her på bloggen, da genkendelsesværdien er meget vigtig i mine øjne - altså at du kan se en sammenhæng mellem shoppen, bloggen og Stilleben No. 49s profil på Facebook - https://www.facebook.com/Stilleben49.

Bloggen FØR


Bloggen EFTER
Stilleben No. 49 på Facebook

Webshoppen

Jeg håber, at du også kan se ideen med denne genkendelsesværdi, og at du fremover også kan genkende mig, når jeg skriver indlæg og/eller kommentarer på andre blogs med det nye look.

God dag til alle !

3 kommentarer:

  1. SUPER fint Eva, glæder mig til at følge dig..
    mvh Tine

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Tine - det bliver super spændende og jeg håber naturligvis på succes ;o)

      Slet
  2. Det virker meget gennemtænkt. Og det ser rigtig flot ud.

    SvarSlet