mandag den 15. oktober 2012

Forum 2012

Så er Forum vel overstået, og det har været en stor oplevelse at være med. Det er jo første gang for mig som stadeholder, og i forhold til mine stadeholder-naboer, som har været med i rigtig mange år, var jeg meget "grøn". Derfor var det en fornøjelse at få super gode "tips og tricks" med på vejen - bl.a. om opsætning/opbygning af standen, fordeling af varer, hvad skal man holde øje med, hvordan man finder Otto, hvad er godt at tage med selv, hvornår pakker man sammen osv. osv.

Ved sådan et loppemarkedet, som bliver rigtig godt besøgt (10-15.000 på en weekend), vil man jo gerne vise flest mulige varer, og jeg havde faktisk også taget næsten alle mine med - selvom at det under pakningen af bilen fredag aften så lidt sort ud med pladsen. Man skal jo nemlig huske på, at man ikke har alverdens plads på en enkelt stand, ca. 6 m2, så det kræver kreativitet og stor snilde at få tingene sat op på den bedste måde..... det lykkes dog meget fint alligevel!

Pakket og klart!

Begge dage var standen rigtig godt besøgt, og vi fik hilst på både nye, gamle og potentielle kunder. Vi fik også uddelt en masse visitkort og postkort, og sidst men ikke mindst talt med søde konkullegaer, som også havde en masse erfaring at dele ud af. Alt i alt - en super positiv oplevelse.

Så er standen klar - kom bare an!

Julepynten blev luftet for første gang - kommer snart i shoppen!

Nu vil jeg glæde mig til at bruge min nye viden omkring "messer og loppemarkeder", når det i november går løs i Bella Centret. Der har jeg fået stand nr. 444, og jeg vil glæde mig til at byde jer alle velkommen. Vel mødt!

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Var så trevligt att träffas, du hade definitivt de finaste sakerna på hela Forum. Ser fram emot att ses igen om några veckor!!!

    Ha en bra vecka!
    Kram Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Marie - for de søde ord!
      Og ja, det bliver hyggeligt at mødes endnu en gang i Bella Centret.

      Vi ses!

      Knus og kram fra Eva

      Slet
  2. God jul til jer begge!

    Hilsen Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Helle - og glædelig jul og lykkebringende nytår til dig og dine kære også. Knus fra mig

      Slet